czwartek, 28 marca 2024

• 5 komentarzy
  • 4168 wyświetleń

Morsy Grajewo morsują w Szwecji

W czwartek 19.01 .2023 r. grupa morsów z naszego stowarzyszenia Morsy Grajewo w gronie ok. 700 morsów z całej Polski wypłynęła promem ,,Stena Line Gdynia" w niepowtarzalną podróż do Szwecji.

Do szwedzkiego miasta portowego Karlskrona dotarliśmy już wczesnym rankiem następnego dnia. Kapitan podkręcił śrubę ze względu na zbliżający się sztorm .O wczesnej godzinie 6 rano ruszyliśmy na zwiedzanie. Karlskrona , miasto założone przez stryja naszego Zygmunta lll Wazy, Karola IX Sudermańskiego jest położone na 33 wyspach . Port marynarki wojennej Karlskrone znajduje się na liście światowego dziedzictwa UNESCO. Zwiedzaliśmy m.in. Muzeum Morskie z modelami okrętów podwodnych i wystawą broni. Odbyliśmy 1,5 kilometrowy spacer wokół jeziora na Półwyspie Västra Mark oraz kąpiel na wyspie Dragsö . Byliśmy pochłonięci wrażeniami jakie wywarła na nas urokliwa , surowa szwedzka przyroda.

Nie zabrakło również okazji do promocji naszego miasta Grajewa wśród szerokiej społeczności polsko- szwedzkiej. Zrobiliśmy wiele zdjęć z banerem a nasz odważny kolega Karol szukał sympatyków morsowania i reklamował miasto wręczając znaczki z logo poznanym Szwedom.Za zakup znaczków i innych gadżetów promujących Grajewo w czasie naszego wyjazdu dziękujemy naszemu patronowi  Panu Burmistrzowi Miasta Grajewo  Dariuszowi Latarowskiemu.

Jednym słowem wyjazd należał do wyjątkowo udanych.

Komentarze (5)

Pjona wariaty za odwagę i promocję naszej miejscowości;)

Ciekawe ilu będzie czekało w kolejce do lekarza.

Piękna sprawa tak trzymajcie.

Super Morsy od wielu lat widać waszą aktywność i czuć fajny klimat. Powodzenia w kolejnych morsowaniach.

Były mors-- bardzo złego nauczyciela miałeś jak nie jesteś już morsem, albo chorowity

Dodaj zdjęcie do komentarza (JPG, max 6MB):
Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.